dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Femgradigt vattenbad!

Hejsan!

Onsdag idag vilket innebär studiepass på schemat nästan hela dagen:) Hände inget speciellt direkt, jag satt med NkB-frågorna och är snart färdig:) Jag och Monica gjorde även en labb i Biologi B om blodtryck:) Vi gjorde allt i ett labbföråd så först låg vi på bänkarna och vilade oss, vi skulle även köra knäböjningar och bänkstep som vi gjorde i trappan:P Det sista vi gjorde var att stoppa ned ena handen i femgradigt vatten och snacka om att det var kallt:P Första sekunderna fick man lite panik men sen gick det bra men när man har haft i handen i fem minuter domnade den:P
 
 
Har haft en fruktansvärt träningsverk efter att jag bar stockar i måndags så när jag skulle på PT-träningen tog det emot lite extra:P På crosstrainern idag körde vi alla fem intervaller på level 13:) Här hemma råkade jag somna vid skrivbordet när jag egentligen skulle gjort lite fler NkB-frågor men är man trött så är man och jag har även gjort i ordning i orkesterpärmen som ska med till Västerås så lite nytta blev det i slutet av dagen:P Ha det gött så ses vi!

Kommentera här: