dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bananchoklad!

Hellojsan!

Idag har det knappt varit någon skola:P Svenska och NkB hade jag inte så det var bara miljökunskapen som började 13:25:P Hade bara betygssnack, MVG, och sen slutade vi:D Efter skolan åkte jag till optikern för jag vill ha linser till studenten så det blir att vara på synundersökning vid tio:) När jag kom hem chillade jag lite och sen var det scouter, fast inte de vanliga utan de minsta:) Spårarscouterna hade sin avslutning idag:) VI lekte lite lekar och sen käkade vi bananchoklad:)
 
 
Man tar en banan och skär ett snitt i bananen där man sedan lägger chokladbitar:) Skalet ska vara kvar på bananen och sedan lindar man in den i folie och lägger i elden tillse chokladen har smält:) Det är jättegott fast jag tycker all mat som man lagar ute på elden är gott:P Här hemma har jag tagit det lugnt, har köpt en present till min cellolärare för det är sista gången på terminen imorn och även slagit in presenten lite fint som jag brukar:) Imorn ska jag även på möte med rektorn för den förskolan som jag ska sommarjobba hos:) Det är en ny rektor i år så jag är lite nervös:) Men nu ska jag sova så vi ses!

Kommentera här: