dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

30-dagars fast det är 35 dagar kvar!

Tjenna!

Igår var det skola och då var det temadag/projektarbete eller studiepass eftersom projektarbetet är inlämnat:P Det börjades med att ta vattenprover som vi ska ha i miljökunskapen för idag är jag ju ledig:P Det blir bara lerigare och lerigare för varje gång nu:P Efteråt satt jag med webbdesignsinlämningen:) I slutet av dagen ringde rektorn på den förskolan som jag sommarjobbade på förra året och sa att jag förmodligen skulle få jobb där i sommar:D Hon skulle bara kolla med en annan förskola först:) Under dagen kom två ettor och ville att jag skulle gå på skolans årsmöte/valberedning för att rösta på dem och det gjorde jag:) Dock så visste jag inte att det kom igång lite senare än jag trodde så jag var tvungen att gå tidigare:/
 

När jag kom hem åt jag lite och sen kom pappa med en ny bil som vi kanske ska köpa och sälja en av de andra vi har:) En Honda Civic och innan träningen provkörde jag den och jag tycker verkligen vi ska köpa den:) Efter träningen var man tvungen att duscha fort och göra i ordning sig för att sedan åka till Maja där klassfesten var:D Dock kunde inte hela klassen vara med men 20 eller något blev vi av 33 så det är bra jobbat:D Senare blev det 30-dagars på Stadt och det blev en liten annorlunda biltur denna gången men så kan det gå ibland:) Vi hörs!

Kommentera här: