dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vinnaren har korats i Melodifestivalen 2013!

Hejsan!
 
Nu har vinnaren har korats i melodifestivalen år 2013! Det blev Robin Stjernberg som vann med låten You:) Han är en värdig vinnare tycker jag:) Imorse började jag skriva på en rapport om allergi:) Senare på kvällen åkte jag till stan igen där vi satt och kollade på melodifestivalen:)
 
 
Tänk att det redan är mitten av mars, om tre månader och tre dagar tar jag studenten och det känns som om tiden kommer jättefort så snart står jag väl där i min vita klänning och studentmössa på och kramar om släkten:) Känns inte som om jag vill vara där riktigt än men jag får göra så gott jag kan, ta vara på tiden som man säger:) Nu blir det långhelg, börjar inte förrän på onsdag:D Dröm sött!

Kommentera här: