dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Studiedag!

Tjennixen!

Idag har jag haft studiedag:D Imorn är det A-dag så det blir ledighet då med:D Men jag ska spela med orkestern så jag kommer få skojigt ändå:D Idag försökte jag sova en stund men klockan blev bara tio för sen var solljuset för starkt:P Har ju sängen mitt emot fönstret och även om jag har mörkläggningsgardiner så blir det görljust:/ I alla fall så behövde jag inte stressa med att käka frukost eller borsta tänderna:P Men efter att jag ätit lunch satte jag mig ner och räknade lite matte för nästa vecka är det prov:) Sen var det dags för scouterna och idag åkte jag med Lisen dit:D Första gången jag åkte med henne och jag dog inte:D
 
 
 
Våra ungdomspastorer kom och besökte oss idag och idag var det tävling som går ut på att springa runt halva orten igen:P Haha men vi kom tvåa:D Man fick ett papper med massa saker man skulle fota, 1-, 5- och 10-poängare fanns och de svåraste var ju såklart 10-poängare:) Det var roligt och på fredag har jag och Lisen blivit inbjudna till Prisma och leka bilkurragömma:) Vi har aldrig varit på Prisma och fått frågan många gånger men nu ska vi dit:) Det blir nog roligt:) Nu sitter jag här och längtar faktiskt tills imorn:D Har anmält mig till Trampolin nu och fick reda på en sak:) De flesta tonåringar ska ju med och det är ju alltid roligt att vara med dem och vara ledare för dem men det var ju två år sedan och tyvärr klarar de sig själva nu så jag och Lisen ska vara ledare för de yngre och det är ju också roligt men man vill ju vara med alla barn/ungdomar:)
 
 
 
Så lösningen blev att på dagarna är vi ledare för de yngre och om det behövs mer hjälp så finns Filip och Gustav och kanske de andra tonåringarna men när det blir kvällsaktiviteter och när vi ska sova ska jag och Lisen vara med tonåringarna så jag är nöjd:D Man kan ju prata och umgås med tonåringarna på ett annorlunda sätt än mot de som är yngre:) Kommer bli ett jätteroligt läger:D VAD JAG LÄNGTAR! :D Men nu ska jag sova så vi ses imorn!

Kommentera här: