dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sett, sett, sett!

Hejsan hoppsan!

Inget projektarbete har det varit, lite synd när man fick reda på att det ska vara obligatoriskt att redovisa muntligt för ettor och tvåor i mitten på april:) Men det kommer tydligen inte funka så jag kanske inte behöver, det skulle vara lite roligt men jag vet inte riktigt:P Jag har räknat lite matte, skrivit min egna hälsobild på två dataskrivna sidor och gjort en liten studentönskelista till folket som ska köpa present:) På mentorstiden fick vi en genomgång hur man ska skriva ett garantiärende om att datorn har lite sprickor:)
 
 
Alla har fått sprickor på samma ställe och det är inte pga att vi har tappat dem, tror det var fabriksfel och därför måste man anmäla varje grej innan man ska lämna in dem i maj:) När man kom hem väntades tiden ut till man skulle på PT-träningen, hinner ju knappt göra något innan:P Körde inte så mycket ben idag utan nu var det armarna som skulle tränas:) Sedan har jag inte gjort så mycket mer men lite har jag allt fått gjort:) Åka buss imorn så nu kan man inte snooza imorn för då kommer jag få springa till bussen vilket jag inte vill;) Men sov så gott allihopa!

Kommentera här: