dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Oväntat köp!

Hejsan!

Idag har jag varit med Lisen i Skövde:D Tanken var att vi skulle hitta en studentklänning till henne och det gjorde vi:) Sen kom ett oväntat köp:P Jag har köpt mina första högklackade skor:P Det var Lisen som hittade dem och sa att jag skulle prova dem och fick mig att köpa dem och jag gillar dem verkligen:D Tur att man har henne för hon vet hur kräsen jag är och vilka skor som passar mig:D Köpte en till sporttopp till som jag ska ha på hajker/läger osv, en lila:D Nu har jag allt inför studenten, skor, klänningar, studentmössan är på G och skolkläderna också:D Nu kan jag verkligen sova utan att behöva tänka på att jag måste hitta olika saker innan det blir juni:P En rolig sak till var att jag nyss spelade schack med pappa, tyvärr vann jag inte men han tyckte jag spelade bra ändå:) Tog en timme så jag förlorade ju inte med en gång:P
 
 
Men som sagt, mina första högklackade:) Har aldrig velat ha det men nu får det vara dags:) Har ett par låga klackskor men de är förstora och jag hade bara dem under min supé för tre år sedan:P Sen har de legat och dammat i skorummet:P Nu är jag redo för våren och alla roliga händelser! :D Jag ska ha världens bästa år och skaffa många bra minnen, framförallt ska jag ha roligt och det kommer jag få:D Haha, nu kom jag på en jätterolig sak som Lisen drömde förra natten:P En av tonårskillarna i scouterna hade tydligen sagt förra scoutträffen att han gillade mig och jag hade bara dissat honom, den stackaren haha:P Jag drömde att jag spelade fotboll med alla från ska'ut och med Lisen, jag stod även och vaktade en jättestor läskig hund: P Jag som är livrädd för hundar, haha vilka konstiga drömmar det finns nu för tiden:P Vore roligt att säga Lisen dröm till han som det gällde och se hur han reagerar, i så fall hoppas jag att han inte tar det på ett dåligt sätt:P Ska strax sova men vi hörs imorn! Ha det gött:)

Kommentarer:

1. Elvira Alteryd:
Fina skor Rebecca!! :)
Svar: Taack! De ska jag ha på balen :)
Rebecca Jonsson

Kommentera här: