dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Medeltidens värld/Äventyrslandet brinner!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!

MEDELTIDENS VÄRLD BRINNER:D Tänk att äntligen någon fattade att "skiten" skulle bort:D Men innan allt detta så åkte jag till skolan imorse i dimma och jag var hur trött som helst, kom på att det inte är så bra att köra bil då men jag är levande för denna gången i alla fall:) Har i stort sett haft studiepass eller projektarbetspass om man vill kalla det så:) Men vi har också varit på banken och lyssnat på en liten föreläsning om stans bank:) Har nog bara ägnat mig åt NkB-frågor idag eftersom de ska vara inne på fredag och nu har jag kommit förbi hälften-strecket, tror jag:P
 

Efter skolan hade jag ungefär en timme på mig att äta och ta det lugnt innan jag åkte iväg till musikskolan:) Alla orkestrar spelade med Hans Kennemark och han lärde ut Stråkligan en låt utan noter, på gehör alltså:D Det var inte så svårt som jag trodde och han var väldigt bra! Vi ska spela med honom tre gånger till och nästa blir på tisdag:D Vi fick givetvis noter också men det är ju roligt om man kan noterna utan till:D Innan jag åkte hem svängde jag förbi ICA och hämtade ett paket med ett par jeans i:D Tror inte jag ska skicka tillbaka dem men jag velar lite:) Efter en stund fick jag reda på nyheten att medeltidens värld brinner:D Har varit en bra dag med ett glatt avslut:D Kan sova gött inatt!

Kommentera här: