dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Konstig känsla att tanka vid tolvslaget!

Tjabba tjenna igen!

Idag har jag slappat och sen har mamma och pappa haft gäster:) Jag har skjutsat syrran till en fest och inte för en stund sen skjutsade jag in henne och några kompisar till Stadt i stan:) Var tvungen att tanka också klockan tolv på kvällen, haha inte en enda människa där:P När man har slappat har jag skrivit lite blomtexter samtidigt:)
 
 

Jag har också gjort i ordning på alla presenter jag fick och nu står blommorna i en vas:) Men innan allt detta så åkte jag in till stan för att lämna av Adams ljud och ljus som jag hade i bilen för det blev lite svårt att lasta ur det klockan tre på natten så jag tog med mig det hem eller det var ju inte jag som körde om ni inte fattade det:P Men Adam ringde när jag hade vaknat och efter frukosten åkte jag in och vi lastade av allt så nu är det fixat:) Imorn är sista mars och sen på måndag är första april och påskvandring med scouterna:D Ha det gött!

Kommentera här: