dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Höll på att somna på lektionen = inte bra, sitta och nypa sig i armen verkade vara en bra lösning på problemet!

Tjennixen!

En tröttsam dag har det varit, eller jag har bara varit trött helt enkelt:) Det börjades med att ha mikrobiologi och genetik:) Sedan var det miljöhistoria och då skulle vi vara klara med fråga 10 på vårt instuderingsfrågorpapper och göra klart resten på lektionstid och jag hade gjort de tio men hann inte med resten innan vi skulle gå igenom dem:P Tur att jag var bland de första så jag fick typ fråga sju eller något och det känns som en evighet sen jag gjorde dem så jag kom knappt ihåg något men jag läste innantill och hoppades på det bästa och läraren sa inget speciellt efteråt så det var nog rätt:P Efter maten, vilken kö det var måste jag bara tillägga, hade vi svenska och då skulle vi prata i grupper med läraren om krönika och essä:)
 
 
 
Det funkade bra och sen blev jag lite övertrött:P Sedan var det mikrobiologi och genetik igen och då gick vi igenom det vi ska ha på provet nästa vecka:) Sist hade vi matte D och jag är inne på det sista kapitlet i hela boken:D Eller vi ska ha ett prov till, göra en uppgift och redovisa muntligt och sist men inte minst, nationella prov:) Efter skolan har det inte hänt så mycket, har tittat färdigt på two and a half men säsong sex så vad ska man titta på nu är ju frågan? :P Men nu ska jag faktiskt sova så vi ses imorn:)

Kommentera här: