dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fotboll, VM-kval!

Tjenna!

Jag har varit i Stockholm hela helgen och kom hem igår:) Åkte strax efter att jag skrev det förra inlägget, i fredags alltså:) Vi åkte ju bil till huvudstaden, familjen minus syrran som bor där;) Jag satt i baksätet med mina hörlurar, mobil, en påse godis och min kudde:) Först checkade vi in på hotellet och det var ett fint hotell, bättre än förra men tyvärr var min tältsäng inte särskilt skön vill jag lova!
 
 
Jag är en sådan människa som oftast ligger på mage och när man låg i sängen sjönk mittendelen ned:/ Så om man låg på rygg kändes det nästan som man satt upp lite smått sådär och det passar inte en människa som ligger på mage om han inte känner för att göra ryggövningar samtidigt;) Enda positiva med den sängen var att den var grön:P När vi hade checkat in åt vi och då kom syrrans kille också för syrran låg hemma och vilade:) Efter ett tag kom även pappas kusin och åt med oss:) Tanken med hela resan var att vi hade fått fotbollsbiljetter av mammas kompis och det var VM-kval, Sverige-Irland på Friends Arena:)
 
 
Men eftersom syrran hade "nästan pluggat ihjäl sig" så var pappas kusin inbjuden istället:P Efter att vi ätit åkte vi till syrrans lägenhet och lämnade bilen i garaget och sedan tog vi en taxi mot arenan:) Vi kom precis på minuten så det var ingen kö alls:) Vilket tryck det var men tyvärr ingen vidare match så för att vara lite smarta gick vi fem minuter innan matchen slutade:) Vi hittade en taxi snabbt och kom hem på en kvart:) Det hade tagit en timme för de som stannade hela matchen så jag är väldigt nöjd:) Eftersom matchen började 20.45 så blev det rätt så sent när vi kom hem så vi gick upp på rummet och sov:) Vi ses!

Kommentera här: