dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Födelsedagar!

Tjenna mors!

Idag har både Syrran, och tvillingarna Jenny och Jennifer fyllt år:) The twins fick chokladmuffins av the gang:) Imorse hade jag webbdesign och nu håller jag på att göra en till hemsida om scouterna fast i wordpress:P Orkar inte skriva mer texter så jag snor lite från den förra men jag måste ju ändra layouten eftersom det är ett annat kodsystem nu:) Ställde bilen vid skolan och sen gick jag till Norra så jag slapp ta och leta parkering mellan webbdesignen och miljökunskapen:) På miljökunskapen gjorde vi inte så mycket, det är den internationella π-dagen så vi gick igenom lite decimaler:P
 

Efter lunchen så lyssnade vi på de NkB-redovisningarna som var kvar från igår och eftersom detta inte sker på vår vanliga tid så ska vi få komp i maj:D Vår lärare sa att det kommer behövas eller det kanske var att vi förmodligen ville det då:P Efter skolan skjutsade jag bland annat Niklas till ICA så han kunde hämta sitt spel och köpa cola och eftersom badhuset som Niklas skulle till ligger på väg hem till mig så fick han skjuts dit också:P Längesedan jag skjutsade hem någon från klassen kom jag på nu:P Hemma har jag tänt en brasa som har hållit i några timmar och käkat popcorn:) Imorn är det matte och sen bilkurragömma med Lisen och några av scouterna:) Blir spännande men nu ska jag sova så vi ses imorn:)

Kommentera här: