dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Festival på gång!

Heeeeeeeej!

Idag känns som en mördardag, går från åtta till fyra... Började med att läsa tio sidor i mikrobiologi och genetikboken:) Sedan var det miljöhistoria och då blev det genomgång om ekonomer/ekologer och efteråt läste jag ett häfte ur vår kursbok för vi ska börja med inlämningsuppgift nummer två:) Efter maten var det svenska och då fortsatte jag skriva på min essä men nu kanske jag ska ändra den till en krönika, velar lite:P Mikrobiologi och genetik igen och vi ska ha muntlig redovisning snart och jag hamnade i gruppen Virus:)
 
 
Sist var ju matten och jag är inne på sista sidan nu:D Sen vidare mot orkestern och cellolekiotn:) Vi spelade igenom Hans låtar och sen mina läxor och jag fick en balettlåt i läxa, svanen:) Här hemma har det inte hänt så mycket för jag fick jätteont i huvudet:/ Fotbad blev det istället och bestämde vad jag ska välja för workshop till festivalen som är i Västerås:) Är hur taggad som helst och jag och resten av gruppen ska välja STOR Symfoniorkester möter STOR Kör som förstahandsval, Workshop i Body Beatbox som andrahandsval och Workshop för sångare som tredjehandsval:) Kommer bli grymt roligt:D Vi ses!

Kommentera här: