dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En dag i mars 2013!

Hejhej!

Sista skolveckan innan påsklov men jag har fyra skolgrejer denna vecka så det blir att jobba lite mer än vad man brukar nu för tiden:P Började med svenska och då började jag skriva på min essä som ska vara inne på fredag:) Efter maten var det NkB som gällde och då fick vi en uppgift som också ska vara inne på fredag och det handlar om att skriva en hälsoprofil om sig själv:) Sista lektionen som var miljökunskap skulle det vara redovisningar och några i klassen ville skriva ut sina stödord men skrivaren funkade inte:/ Det blev bara en redovisning och min grupp får vänta tills torsdag istället:) Men en sak till fredag är ju matteprovet, sista innan nationella:)
 

Efter skolan käkar man lite och spelar cello och sen beger jag mig mot scouterna:) Där skulle tonåringarna och jag planera påskvandringen och vi kom fram till bra saker:) Lite flum blev det ju också, flum blandat med planering = bra resultat:) Skjutsade hem de flesta tjejer så de slapp vara ute i kylan:) Här hemma har jag gjort startkort till påskvandringen för jag fick uppgiften att göra detta:) Duschat har jag också och ätit lite gröt:) Men nu måste jag verkligen sova, dröm sött!

Kommentera här: