dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Cello och pyssel!

Hejsan hoppsan!

Ida har jag haft studiedag igen:D Känns gött, ett litet lov kan man säga för jag har haft långhelg:D Jag gick upp hyfsat tidigt ändå och när klockan slog halv ett insåg jag att jag måste till ICA och köpa fika:P Det var en speldag med Hans Kennemark igen och nu ska man ta med sitt eget och samlingen var klockan ett men jag kom iväg 20 i och for till ICA först och jag hann precis till orkestern:D Vi spelade i aulan idag, lite ovant men jag har spelat där förut fast för två år sedan:P Vi spelade från ett till fem så det blev fyra hela timmar:) Vi fick lite nya noter och spelade även sånt vi redan lärt oss:) Kan sitta och sjunga på en låt som heter Friarvisan och den är lite lustig, om jag skulle råka sjunga den högt någon gång tror nog folk att jag blivit galen:P Låttexten är:
 

Haha, men den är rolig att spela så det är ju bra:P Märklig text att lära ut för barn som går i alla grundskolans årskurser... Men men, hoppas de inte fattar vad man menar:) När jag kom hem och när mamma kom så bad hon mig slå in syrrans presenter och lägga alla i ett jättestort kuvert och det tog lite tid:P Vill ju att det ska bli bra och sen fyller Jenny år samma dag så jag har suttit och gjort hennes födelsedagskort sådär kreativt som man kan slå till med ibland:) Men nu måste jag gå och lägga mig efter allt cellospelande och pyssel, ha det gött!

Kommentera här: