dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Blommor, blommor och blommor!

Hejsan!

Idag har jag i stort sett bara suttit och jobbat med mitt projektarbete som går ut på att just nu skriva blomtexter:P Har bara fyra kvar tror jag så nu är det nära:D Sammanlagt ska jag skriva om ca 35 olika blommor:) Sedan ska jag skriva ett par faktatexter om historik och pressa blommor också tror jag:) Jag har inte riktigt bestämt mig än men det måste jag nog göra snart:P Imorn är det påskvandring som gäller och det är tonårsscouterna + ledare som håller i det hela och jag ska ha en station som heter LABC:)
 
 
Spännande, jag är kanske inte den bästa på det där ämnet men hoppas man får en liten föreläsning imorn innan det hela startar:) Undra hur många som kommer, blir gött att vara ute i skogen på förmiddagen och vara med alla scouterna och ledarna:D Det känns som om det var längesedan jag träffade dem:P Tittade på Mästarnas mästare förut och nu har redan två åkt ur, Malin och Dan:) Som sagt hoppas jag på att en kvinna står som segrare detta året men man vet aldrig:P Dröm sött!

Kommentera här: