dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bilkurragömma!

Tjennixen!

Var tvungen att åka buss idag för mamma skulle ha bilen och pappa är i Tyskland:) Dock så fick jag sitta på Norra i 50 minuter innan vi började pga bussåkandet:/ Men på matten var vi bara tjejerna för killarna från teknik skulle på någon mässa:) Lugnt och skönt med bara sex stycken tjejer säger jag bara:P Fattade nu det sista kapitlet på matten och det känns riktigt gött! Efter skolan hjälpte jag Emma med en undersökning som man skulle göra i ett särskilt program:) Har köpt en festis som smakade lite konstigt och den har jag druckit under kvällens gång och jag kan fortfarande inte säga om det var gott:P
 
 
 
Efter skolan åkte jag till Lisen:) Var tvungen att cykla dit och idag är det ju svinkallt:P Sen efter att vi varit där en stund skjutsade vi hennes lillasyster till Lidköping för hon skulle på konfaläger:) Innan vi åkte hem svängde vi in på donken och käkade:) Sen far det vidare till mig för att hämta min bil för jag hann inte cykla hem innan vi skulle till bilkurragömman:) Det var riktigt svårt ska jag säga och vi fick ledtrådar med bilder på och jag fattar fortfarande inte hur man kopplar dessa med den platsen de gömde sig på:P Vi fick ledtrådar varje halv minut också och de blev ju lättare och lättare:)
 
 
 
De stod först vid gymmet/badhuset bakom en sopstation och det roliga var att efter andra ledtråden körde vi dit och kolla men aldrig bakom containrarna:P Den andra var vid folkets hus och där var vi och kollade under första omgången och det är ett jättebra ställe att gömma sig på så man visste ju lite att det skulle dyka upp och där satte vi den efter fjärde ledtråden så jag är stolt:) Sista platsen var vid vårt ostmejeri här i tätorten:P Göta som vi var på innan och efter ligger i grannkvarteret och vi trodde att sista gömstället var där för det kändes så, så alla bilarna körde ju runt i kvarteret hela tiden och då får vi en ledtråd som lyder "Här kan vi nog länge stå, utan att behöva gå på tå. Vi tycker om allt vi ser, särskilt när ni ler!" :P
 
 
 
Lite läskigt för vi trodde verkligen att de var på Göta men så var det inte:P Det var ju jätteroligt och bra träning när det gäller att köra bil i tätorten för det gör jag inte så ofta;) Efteråt var vi på Göta och caféet men jag och Lisen köpte inte något, vi satt och pratade med tonåringarna från scouterna istället:) Efter ett tag åkte vi hem och eftersom min cykel var hos Lisen så åkte vi hem till mig:) Lämnade mammas bil som jag fick låna på kvällen och sen skjutsade Lisen mig till henne och där tog jag cykeln och åkte hem, klockan 23.00 ungefär:P Snacka om kallt! Men det har varit en annorlunda dag som har varit rolig:D Hej svejs!

Kommentera här: