dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Benträning!

Hejsan!

upp tidigt även idag men imorn blir det en liten sovmorgon:D Har haft webbdesign och då fick vi egna domäner och eget konto till wordpress så nu ska jag göra en hemsida till fast på ett annat vis:) Hade miljökunskap efteråt och det hände inget speciellt men sen var det mat, det var typ kaos i maten idag... Inte så roligt men jaja, när jag kom hem chillade jag lite men sen var det dags för PT-träning:) Det var ungefär bara fem pers där så det var väldigt lugnt:) Min tränare körde slut på benen ska jag säga, vi körde fem olika benstationer och direkt efter körde vi intervaller på crosstrainern och snacka om jobbigt:P
 
 
 
Tur vi inte körde så mycket armar för jag spelade cello efter träningen:) Vi spelade igenom låtarna vi fick av Hans och sen min läxa, Viva La Vida:D Fick två nya läxor, I'm Yours och Little Boxes, den verkar vara en gammal låt:P Nu sitter jag här efter att ha gjort NkB-frågor på två kapitel och har två kvar tills imorn för då ska det vara inlämnat:P Ska snart lägga mig för jag är jättetrött och om man ska orka Crazy Friday imorn gäller det att sova ikväll:) Vi ses!

Kommentera här: