dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2013-03-13!

Heeeej!

Skola idag efter en långhelg:) I stort sett har dagen bestått av att lyssna på NkB-redovisningar:) Mellan allt har det även varit ett prov för oss miljöare i mikrobiologi och genetik:) Provet var om genteknik och genetik, kändes helst okej:) Husse och Oliver i min klass har ett UF-företag och de säljer bland annat converse så nu har jag fått mina vita:D Nu får de ligga och damma tills jag ska ta studenten:P
 

När jag kom hem slappade jag lite men sedan var det dags för PT-träning:) Vi gjorde nästan samma sak som förra veckan, mycket ben så nu skakar dem igen:P Eller inte nu men precis när jag kom hem:) Har inte gjort så mycket mer, sitter här och gäspar och ska väl lägga mig om en stund:) Sov så gott!

Kommentera här: