dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

19-årsfest!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Igår var min, Jennys, Jennifers och Adams 19-årsfest:D Det var jätteroligt, dock så skickade mamma syrran + hennes kille och syrrans kompis + hennes kille till festen;) De hade lurat en stackare att de var 32 år och hade barn, tycker synd om stackaren som gick påt:/ Innan allt började åkte jag till tvillingarna och där gjorde vi oss i ordning:) Sedan körde vi oss till stan där lämnade jag av de andra för de skulle hämta lite grejer till festen medan jag skulle hämta Adam och ljud+ljus:) När vi väl var framme gjorde vi ordning i lokalen och jag stod för att hämta bord och stolarna så det kändes som ett träningspass, haha:P
 
 
Dock gick det inte att ha både ljus och ljud för det blev överbelastning så vi körde bara med ljudet:) Det var ett härligt folk som kom och lite presenter fick jag:) Två fina blommor av Lisen och Elon + en fin ljuslykta:) Av Sara fick jag shotglas där det står "törsta hjälpen":) Av Johanna och Annie i klassen + några till fick jag ett shotglas som blinkar rött ljus och en ringklocka där det står "ring for a kiss", gulligt:) Fick också lite smått och gott från andra så jag är mycket nöjd:) Dock så fick jag hicka men jag vet inte om den kom bort sen men om inte det så skrämde Adam mig rätt så rejält när vi väntade på vår skjuts för vi var sist, det kan man verkligen kalla att skrämmas men jag känner en som har lyckats bättre:P En lyckad 19-årsfest säger jag bara men vi hörs!

Kommentera här: