dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vattenkrig!

Hejsan!
 
Då var det bara idag kvar att skriva om då:P Idag väcktes jag av att syrran ringde mig och frågade om jag ville vara med på hennes present till mamma och det kunde jag väl:P Mamma fyller alltså år och nu får vi vänta tills nästa år igen innan nästa person i familjen fyller:P Vi hade ett litet släktkalas, mormor och morfar kom på luch:) Det blev en typisk midsommarlunch med potatis, köttbullar och gräddfil:P
 
 
 
Efter lunchen låg syrran och hennes kille och solade i trädgården och då kom pappa och jag på att vi skulle ha lite vattenkrig:P Jag fyllde en vattenballong och pappa tog vattenslangen och sen sprutades det vatten på dem:P På kvällen har jag suttit här vid datorn, kollat lite serier och skrivit klart alla blogginlägg från de seanste dagarna:) Ha det gött och dröm sött!
 

Kommentera här: