dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Regn bara regn!

Tjennixen!

Att det alltid ska regna så, inte för att jag är förvånad men jag hoppas på sol snart:P Vad gjorde jag igår? Ja, det kan ju inte vara så mycket men jag satte igång att sortera pusslet så att jag får fram alla kantbitar:)
 
 
 

Kollade lite på serier också och chillade:P Min årsdag med cellon var igår också och jag spelade massor:D Det var sexårsjublium så tiden har gått fort och jag har spelat i hela 10 år nu:D Fick dock reda på att min cellolärare ska byta skola så det är inte säkert att jag får spela för henne i höst men än så länge vet jag inte något hur det blir:) Jag vet inte ens hur något ska bli i höst över huvud taget så det är ett stort frågetecken just nu:P Vi hörs!
 

Kommentera här: