dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Öppet hus hos scoutledarkollega!

Tjennixen!
 
Idag var det födelsedag för pappa och jag hade köpt en T-shirt från Ullared till han:P Efter maten hämtade Lisen mig för vi skulle på öppet hus:) En scoutledarkollega har fyllt 50 så då måste man ju uppvakta:) Vi var några ledare som samlades hos en och där ordnade vi med våra presenter:) Vi hade köpt konservburkar och tagit bort etiketten för att hon sedan skulle gissa vad alla innehöll:) Vi pratade, åt gott och hade det mysigt:) Tyvärr började det regna men de hade tält som vi satt under:) Finns ju inget dåligt väder när man är scoutledare:P
 
 
Efter ett tag gick jag, Lisen och Gustav hem för att göra plats till alla andra som kom:) Lisen skjutsade hem mig igen och efter någon timme kom hon tillbaka för vi skulle sola tillsammans:) Åkte till badet där två solarium fanns lediga och solade i 20 minuter så nu är man lite brunare:) Efteråt åkte vi till ICA och köpte jordgubbar som vi snabbt åt för att det var så gott:) När man kom hem började jag göra en surfbräda av kartong:) Det tog några timmar att få den som jag ville och det kändes inte som den höll något vidare men det fick duga, fin var den i alla fall:P Vi hörs snart igen!

Kommentera här: