dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nationaldagen!

Hallojsan!
 
Igår var det nationaldagen och den firade jag med att sova länge:P Behövde inte käka frukost för lunch blev det ganska snabbt efter att jag gått upp:P Efter maten låg jag i soffan och kollade på några avsnitt The Big Bang Theory säsong 2:) När jag kollat ett tag så cyklade jag ner till badet och solade solarium så att jag ska bli brun till studenten:P Blev lite popcorn efteråt och några timmar senare blev det även kvällsmat och sen satt jag vid datorn och skrev massa blogginlägg så att jag kom ikapp:P Nu har jag bara ett inlägg kvar och sen ligger jag i rätt fas:P
 
 
På kvällen hämtade jag syrran och hennes kille i stan för att de hade varit hos en kompis:) Även syrrans killes kompis följde med och dem skjutsade jag till kullen och syrran åkte med hem:) När vi åkte in i orten ville syrran ströga:P Det gjorde vi och det enda vi hittade var ett par cyklister som vi åkte förbi och vet ni vilka det var:P Det var några gamlingar som cyklade mitt i natten, tur de hade cykelhjälm på sig:P Hade inte förväntat mig att det skulle vara några ute över huvud taget:P Men vi hörs snart igen!

Kommentera här: