dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Midsommarafton 2013!

Hejsan!

Nu är ja hemma från Grebbestad där jag har varit under midsommarhelgen:) Det är farmor och farfars sommarstuga som mina kusiners familj fick ärva:) VI åkte i fredags vid elva eller något och kom till dem vid ett:) Då började vi bära ut all mat till uterummet och sen högg vi i:P Föräldrarna var hos grannen och vi ungdomar var kvar i huset:) Efter att vi käkat både mat och efterrätt gick vi in och kollade på TV och pratade lite:) Sedan kom våra farföräldrar och sa att de ville kolla runt på ön och att jag skulle skjutsa dem så då fick Sara och Anna också följa med för jag ville inte åka själv:P Vi åkte runt en stund, tog lite kort och körde förbi både Annas och Eriks sommarjobb:) När vi kom hem blev det mat igen och då var vi både ungdomar och föräldrar samlade i samma rum:P Efter ett tag gick föräldrarna till någon de kände igen och vi ungdomar blev kvar i stugan:P
 
 
 
Vi satte oss vid TVn men efter ett tag gick strömmen så då fick vi tända ljus och börja spela kort:) Detta gjorde vi förra året också så det börjar bli en tradition:P Vi spelade neger och president och jag började bli neger två gånger och sen vice president och till sist blev jag president ett ex antal gånger:P Jag klättrar upp i karriären, haha:P I slutet blev jag dock vice president men jaja, det är ju bara ett kortspel:P Strömmen gick tre gånger sammanlagt, en gång höll det i sig en timme men vi klarade oss fint:) I slutet blev det TVn igen och sen blev vi trötta vid halv ett så vi gick och la oss:) Erik sov i friggebod nummer ett och vi tjejer sov i tvåan:P Jag fick bädda där uppe i överslafen och försöka kravla mig upp där:P Men innan jag gick och la mig tog jag och Erik en lite shot hostmedicin:P Den innehöll lite morfin också så jag och han sov riktigt gött sen:P Han är nämligen också "studentsjuk" som många andra:P Det var en mycket trevlig midsommar med kusinerna:D Vi ses!
 

Kommentera här: