dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Massproducering!

Tjenna mors!
 
Idag försökte jag sova ganska länge men så funkade det inte, tydligen ska det sättas upp en utelampa precis utanför mitt rum och då var man tvungen att sätta på borren på högsta volym så att jag skulle vakna livrädd! Inte roligt så efter frukosten åkte jag till badet för att sola igen:) Sen var jag tvungen att förhöra syrran på hennes tenta igen och jag förstod inget denna gången heller:P Sen satte jag igång med min massproducering av kladdkakor till studenten:P Det blev fyra kladdkakor idag och imorn blir det lika många till så sammanlagt ska jag ha åtta kladdkakor på studenten:)
 
 
Mellan allt bakande åkte jag, syrran och mamma till stan för att se på konsert för Kongo:) Syrrans före detta klasskompis har samlat ihop sina musikvänner och skapat en band och håller på att samla pengar till Kongo:) Konserten var jättebra och de hade till och med ett musikquiz och med hjälp av syrran fick jag 9/20 poäng:P Bättre än förra musikquizet;) Har inte hänt så mycket mer, tittat lite på The Big Bang Theory säsong 2 också:) Nyss var jag och hämtade syrran hos en kompis så jag börjar bli lite trött:) Ska gå och lägga mig så dröm sött!

Kommentera här: