dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Klassdag!

Tjenna igen!

Igår var det ingen skola utan vi i klassen åkte till en före detta lärare istället:) Innan det var jag hemma och hjälpte mormor och morfar lite:) Bland annat åkte jag och morfar hem till dem och hämtade ett bord och två stolar:) Stolarna fick plats i bilen och bordet nästan så det slutade med att vi åkte hem med bagageluckan öppen:P Inte ofta man gör det med sin morfar:P När vi väl kom hem till läraren kom en till före detta lärare plus vår svensklärare:) Vi hade det jättemysigt i trädgården och vi körde tipspromenad:P Alla skulle skriva en fråga om sig själv och min löd "Var någonstans bodde Rebecca innan Götene?" :P
 
 
 
 
Det var jätteroligt med en klassdag och efteråt var vi några som åkte till Monica:) Där färgade vi Majas och Monicas hår och det tog några timmar men det blev jättesnyggt!! Sedan käkade vi på donken och drog till klassen som var och grillade/spelade brännboll och kubb:) Vi kom precis när det var brännboll och såklart sträckte jag båda låren för jag värmde inte upp innan:P Jag fick även en fin boll på knät av Kjörk när hon slog så snart kommer det bli ett blåmärke där:P En jättemysig dag med klassen och jag önskar att vi kan ha lite fler och att vi borde ha haft det innan också:) Ha det gött!
 

Kommentera här: