dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag är med i en bok!

Tjennixen!
 
Tisdag och jag åkte till stan vid lunchtid:) Jag var tvungen att åkte till Adam och hämta en bok, MAT! I miljökunskapen skrev vi ju en uppsats som sedan skulle bidra till denna boken så nu hade lärarna gett Adam ett uppdrag och ge mig den:P Sedan åkte jag hem igen men innan det köpte jag schampo för det hade tagit slut och jag åkte även in till resecentrum för att köpa ett fritidskort som gäller för sommaren och en bit in i höst:) Kan ju vara bra nu om man vill dra någonstans:)
 
 
 
 
Men efter att jag åkt en liten bit så ringde Adam om att han skulle träffa ett Emma ett tag innan hon hade ärenden och att jag kunde komma om jag ville:) Vi tre satt på reses parkbänk och pratade om livet:) Sedan gick Emma på sitt ärende och jag och Adam gick och köpte glass:) Vi gick vidare runt i stan och i affärer och sedan var klockan matdags så jag åkte hem:) Jag köpte rengöringsmousse för ansiktet så att sminket åker bort:P Hände inte så mycket på kvällen så hej svejs!
 

Kommentera här: