dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Chillar en fredag i solen!

Hejsan!
 
Idag har tagit det lugnt på morgonen, det slutade med att jag satt vid köksbordet med syrrans planscher hon har gjort när hon pluggar:P Skulle förhöra henne på detta och det var mycket svåra ord att uttala, särskilt de engelska som handlade om marknadsföring som jag inte är ett dugg intresserad av:P Syrran frågade mig om det var rätt under tiden och om jag fattade något och jag bara, nej men det låter väl vettigt det du säger:P Vid halv två åkte jag till Jenny och mamma skjutsade mig för hon skulle ha bilen och när vi var på väg åkte Monica bakom med Adam och då stannade mamma bara bilen och sa, åk med dem istället:P Så kan det gå och det var vi som chillade hos Jenny:) Vi började med att käka thaimat och det var jättegott men soppan var lite för stark:P Adam gjorde även omeletter som vi käkade:) Sen gick vi ut i gräset och solade och snackade:) Vi lekte även med Jennys hundar som är så gulliga så men jag är lite djurrädd så jag klappade inte dem så mycket:P
 
 
Efteråt åkte vi mot stan och innan det hämtade jag en bil, bytte om och hämtade mina inlines:) Vi ställde bilarna hos Coffes kompis i stan och åkte först till Råda där Monica bor:) Det är en bit men det blev ingen backe denna gången för nu var ju Monica med och hon visste en bättre väg:) Drack lite vatten hos henne och sen åkte vi till donken men det var inte många som käkade, inte jag heller:) Istället var vi några som åkte till ICA för att köpa sallad:) Där träffade vi Vivian och hennes kille och vi stod och pratade ett tag och sen åkte Monica och Adam hem och jag följde med till bilen för att hämta den och senare åka till en fotbollsplan där de andra var:) Vi åkte vidare till birgers och käkade glass, väldigt kallt blev det och sen åkte vi hem och nu sitter jag här:) Borde gå och lägga mig så jag orkar med den kommande veckan så ha det gött!

Kommentera här: