dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bara några timmar kvar!

Hejhej!
 
Idag har jag varit i skolan och käkat min sista skolmatsmåltid:/ Pannkakor med grädde så det var gott:D Sedan har jag lämnat tillbaka mina skåpnycklar också så det blev lite sorgligt men det har varit ett bra år:) Efteråt åkte jag, Jenny, Jennifer, Monica och Arved till hemkompaniet för att köpa "hänga på saker" till varandra, vi är ju sammanlagt åtta grejer:P
 
 
 
Sedan drog vi till stranden och jag och Arved badade:D Monica badade nästan:P Har faktiskt blivit brun idag så det är bra:D Till sist åkte vi hem till Monica och fixade hennes frisyr tills imorn, vi gjorde lockar som vi satte upp så nu lär hon ju få sitta och sova:P En ytterligare mycket trevlig dag och imorn är det studenten:D FÖR JAG SKA STUDENTEN!
 

Kommentera här: