dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

1 juni 2013!

Hejsan!
 
I lördags var det nästan bara att köra bil:P Innan maten följde jag med mamma till Jysk för att vi skulle köpa fåtöljer och bord till verandan:) Vi var tvungna att ta två bilar och det var därför jag blev medtvingad;) Jag fick även med mig ett liggunderlag som är självuppblåsbart och till slut ska det vara sju centimeter högst:) Nu kan jag slippa pumpen + sova skönt:D Direkt efter att jag lyckas prova mitt liggunderlag skulle jag hämta mormor och morfar i stan:) De hade varit på semester och då åkte jag i deras bil och när vi var på väg hem och körde i en rondell så kom en gubbe och bara körde ut mitt framför mig... Morfar blev ju jätteförvånad och det var tur att jag var snabb på bromsen:) Morfar sa efteråt att jag klarade det jättebra:)
 
 
 
När vi kom hem tryggt och säkert käkade jag mat och senare på kvällen åkte jag till stan för att grillkväll med Jenny, Coffe och hans kompisar:) Det var jättegott och underbart väder, sedan spelade vi kubb också:) Det blev en film efteråt och på kvällen åkte vi in till stan och åkte inlines:) Det var en sådan där kväll med massa raggarbilar och människor så vi vågade inte åka så mycket men en liten sväng blev det:) Det blev ytterligare en mycket trevlig kväll:D Ha det gött!

Kommentera här: