dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tvätta bilen!

Hejsan svejsan!

Idag har jag påbörjat min tredje arbetsvecka och nu är det bara sex dagar kvar på jobbet, lite sorgligt faktiskt... :) Många nya barn har kommit för semestern är slut nu så det gäller att lära sig lite nya namn igen:P Det var en helt okej arbetsdag idag och det blev att jobba från åtta till halv fem:) När jag kom hem käkade jag lite mat och sen var jag tvungen att tvätta bilen för att få bort allt grejs som kom på bilen pga rådjuretsolyckan:/
 
 
 
Det var nog första gången jag tvättat en bil och vår trädgårdsslang fungerar inte riktigt som jag vill, det slutade med att fötterna var jätteblöta:P Pappa inspekterade den och jag fick godkänt så det var ju tur:P Sedan har jag käkat vitlöksmacka och druckit te för att bli ännu bättre för igår kunde jag knappt prata och idag var jag bara lite hes så imorn hoppas jag att jag är ännu bättre:) Nu är klockan mycket och jag börjar åtta igen imorn så vi ses, dröm sött!
 

Kommentera här: