dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

The Lucky One!

Hejsan svejsan!

Tredje dagen gillt och då ska det regna när man ska åka till jobbet, tur att jag fick låna bilen:) Eftersom det regnade så mycket var vi mest inne idag och jag har fortfarande massor med målarfärg på händer och armar:P Idag fyllde ett av barnen tre och han bjöd på Piggelin till alla, dock fick inte fröknarna någon men det gjorde inget:P Precis innan jag åkte hem startade vi filmen Bilar, har aldrig sett den än:P Sedan åkte jag hem och käkade lite och jag skulle sedan åka till GBG för Sara, Adam och Arved var där men det blev väldigt stressigt och det blev helt plötsligt väldigt mycket trafik och någon kände för att köra 80 på 90-väg så precis efter att jag parkerade bilen och tog ut nyckeln såg jag tåget åka iväg utan mig:/
 
 
 
Det kändes inte riktigt värt att vänta på nästa tåg och bara vara i GBG några timmar så jag följde med mamma till Skövde istället för att hämta syrran:) Innan hon kom gick vi till Natur-affären för jag hade ett presentkort där och köpte ett par nya byxor som jag ska ha på scouterna:) Samma som innan men en storlek större för de andra är jättetajta nu:) Kan knappt böja mig ned för att knyta skorna så det passade bra med ett par nya byxor och jag känner mig redo för årets läger som är om 22 dagar:D Vill börja packa nu, haha:P Här hemma började jag frysa så det blev ett fotbad, popcorn och film:) Idag blev det filmen The Lucky One och den var bra:) Nu sitter jag här och ska strax sova för nu för tiden jobbar ju jag:P Ha det gött och sov gott!
 

Kommentera här: