dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tåg hemåt igen!

Hellojsan!
 
Igår vaknade jag inte av att syrran kom hem för hon kom senare än förra dagen så då vaknade jag automatiskt och hann till och med käka frukost:) Efter några timmar framför TVn hade syrran lagat mat som vi åt och strax efteråt skulle de jobba och jag skulle gå själv till tunnelbanan och gå på rätt tåg... Men vet ni vad, jag klarade det:D Trodde inte det men jag trodde fel så det var ju bra:) Mormor och morfar kom och hämtade mig vid Skövde sedan:)
 
 
 
 
När jag väl kom hem tog jag en dusch för det orkade jag inte hos syrran:P Klockan var ganska mycket då så jag startade igång en film och efteråt gick jag och la mig:) Skönt att sova in sin egna säng nu:) Det blev filmen EGO som jag kollade på och den var bra men vi ses ikväll sen!
 

Kommentera här: