dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Studentbilder!

Gokvällen!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, i brevlådan kom det massa lappar om lägret och nu är jag verkligen taggad:D Har nästan läst igenom alla lappar, tänkte att det kunde vara bra:) Vi ska samlas vid nio så det är inte så jättetidigt som tur var:P En sak till jag har fått är min sista skolkatalog, studentkatalogen:D Fick den igår:D
 
 
 
 
Måste verkligen beställa mina studentbilder nu och bestämma vilken bild som jag ska ha på mina tackkort:) Snart har det gått två månader ju:P Idag har jag inte gjort så jättemycket, börjat packa lite men mest chillat:) Om jag ska vara helt ärlig så har jag haft min pyjamas på mig hela dagen:P Men snart ska jag sova igen, slipper byta om men vi hörs!
 

Kommentera här: