dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Söndagen den 21 juli 2013!

Hejhej!
 
Idag kom jag ju hem strax efter fem på morgonen och sov inte särskilt länge förrän jag var tvungen att förklara vart olyckan hade skett så det blev väl bara tre timmar eller något sådant... Jag käkade frukost och sedan la jag mig i soffan en stund och det tog inte så lång tid innan jag somnade så jag sov från halv tolv till ungefär fyra:) När jag vaknade var det bara att käka lunch och sedan började jag kolla på serier för jag var fortfarande lite trött och chockad efter olyckan så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra förutom att snyta mig hela tiden för jag har lyckades bli förkyld i fredags:/
 
 
 
Nyss satt jag med två rostade mackor med vitlökssmör och i den var det massa vitlök så jag hoppas det dödar bakterierna så jag kan jobba imorn:) Alla mina förkylningar sätter sig på stämbanden så nu låter jag jättehes fast jag inte är det men jag hoppas de tre kopparna te kommer göra så att rösten är bättre imorn:) Har bara tagit det lugnt idag och hoppas jag kan sova, annars får jag drömma om Karlstad universitet:P  Vi hörs!
 

Kommentera här: