dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Roadtrip!

Hejhej!
 
I lördags efter lunch var vi tre som åkte iväg på en roadtrip, Lisen och en av tonårskillarna i scouterna för de andra kunde inte och vi upptäckte också att de hade inte fått plats att sova i bilen så det var ju tur att vi bara var tre:P Vi åkte inte så långt, det blev Torsö och då hittade vi först en bra badställe med massor med folk:P Det var väldigt stenigt där så man fick akta sig så att man inte halkade:P Vi hann sola lite också innan vi åkte vidare för att käka mat:) Sedan åkte vi till ett annat badställe som och där var det helt tomt och då badade vi en gång till:) Där var det sandstrand och sandbotten så det var härligare att bada där förutom att det var väldigt grunt men vi klarade oss:P Efteråt grillade vi korv med bröd och vi var väldigt smarta:P Vi hade grillpinnar som ser ut som blompinnar och då satte vi en i ena änden och en i andra änden på korven och sedan la vi de hela ovanpå elden så vi slapp hålla i allt:P Lite svårt att förklara men smart var det! Vi grillade marshmallows efteråt också:D Sedan gick vi tillbaka till bilen som stod på parkeringen helt ensam och vi tänkte att en kortlek inte skulle sitta fel så vi åkte en sväng till för att hitta en men det fanns ingenstans:/
 
 
 
 
Vi fick åka tillbaka utan kortlek och ställa oss på parkeringen igen men det fanns en gammal minigolfbana som stod lite huller om buller och vi hittade en boll på vägen och en planka så vi körde lite minigolf tills bollen försvann under en bana och vi kunde inte få fram den:/ Det blev började bli sent så vi satte oss i bilen och tittade på bilder och filmklipp i alla våra mobiler och sen blev det sent så vi somnade:) Jag sov i baksätet och de andra på varsitt säte i framsätet som var nedfällda:P Lisen hade tydligen fält ned sitt under natten ännu mer så det var tydligen vid mitt huvud men jag märkte aldrig något:P Hon flyttade fram det igen sedan för hon tyckte nog att det var lite för trångt för min del så det var snällt:) Det blev väldigt varmt i bilen för vi hade inga fönster öppna pga alla myggor som finns och jag hade med mig en sovsäck, lite dumt men jag hade bara på mig, var aldrig i den så jag hade den bara på armarna för jag frös där:P Det var bekvämare än jag hade trott, inte jättebekvämt men det funkade! Kunde dock inte sträcka ut mina ben och ett tag fick jag lite panik men jag kunde ju inte göra något åt det förutom att sträcka lite genom att sätta ned fötterna så att jag satt fast ändå låg ned:P See you later!
 

Kommentera här: