dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Packlistan är påbörjad!

Hejsan svejsan!

Idag när jag precis käkat frukost ringde en annan vikarie och undrade vart jag var, hade tydligen börjat men det hade inte jag sett på det schemat jag kollade innan jag började... Fick låna en annan personals schema och antingen hade det blivit ändrade tider för mig eller så hade det stått fel på just det schemat jag kollade på:/ Tur att det löste sig i alla fall:) Nu har jag tittat på ett annat schema och skrivit av tiderna igen och hoppas på det bästa, de andra veckorna stämde så det var lite konstigt men sånt kan väl hända ibland:)
 
 
Det var väldigt intensivt idag med många barn, ett tag fick jag gunga fyra barn på en och samma gång fast på enskilda gungor i värmen:P Det var inte så lätt, hade två ettåringar som inte ville vänta på sin tur särskilt länge men det löste sig bra:) Det var en rolig dag i alla fall:D På vägen hem träffade jag Jennifer när jag cyklade så vi snackade ett tag:) När jag kom hem var det att käka och sen till efterrätt fick jag körsbär:D Här hemma har jag påbörjat att skriva min packlista till Trampolin för det är bara 17 dagar kvar nu:D För en månad exakt blev jag en sådan person som slutat skolan för evigt, firar det med vår studentfilm:P Vi ses imorn, ha det gött!
 

Kommentera här: