dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Musiken som spelas!

Tjennixen!

Idag har jag packat, packat och packat inför Trampolin som endast är om fyra dagar:D Har lagt allt i syrrans rum och nu kan man definitivt inte sova där:P Känns som om man inte ska ha med sig så många saker men det är bättre att jag har lagt fram för mycket än för lite saker:) Idag har jag även spelat piano, lite ukulele och sen faktiskt elgitarr:P Lite ovanligt eftersom jag inte har spelat på jättelänge men det gick fintfint och roligt var det:D Jag är verkligen glad att jag kan spela många olika instrument och bara har roligt under tiden jag spelar:D Vad vore jag utan att instrument fanns? Hade haft ett otroligt tråkigt liv men jaja:P
 
 
 
Nu så är det söndag och imorn är det Måndag vilket innebär att jag ska jobba imorn, börjar när frukosten är och slutar strax efter mellanmålet så jag kommer vara på jobbet vid alla tidpunkter då mat kommer serveras:P Slutar tyvärr på tisdag, 17 dagar har gått fortare än jag anat men det innebär nog att jag har haft roligt och sedan är jag ledig på onsdag men då kommer jag troligtvis packa:P På torsdag smäller det och då far jag till årets häftigaste läger som kommer bli jätteroligt, hoppas jag i alla fall:D Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: