dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jobbar!

Hellojsan!

Igår jobbade jag ju, inte så ovanligt och då var det lika roligt som alltid med de små barnen:) Vi käkade glass idag när det var så varmt:) Alla barn fick samma glass men inte ett för hon tål inte mjölk och vi fröknar fick ännu en annan glass så jag satt bredvid två små barn och de bara peka på alla glassar:P Så tillslut sa jag XXXX:s glass, XXXXXXXXX:s glass och Beccas glass och pekade på alla glassar och de nickade och började äta sin glass igen:P De kunde inte riktigt förstå varför vi åt olika glassar:P
 
 
 
 
När jag kom hem blev det att kolla på serier för jag var ganska trött och kom inte på något annat att göra:P Men efter en stund började jag spela cello och sen piano:D Drack massor med te på kvällen, jag ställde vattenkokaren på mitt rum med den största koppen på skrivbordet och två tepåsar:P Jag drack nog sammanlagt en liter te igår:P Tror det märks att jag gillar te:P Skulle gått och lagt mig tidigt så att jag skulle få en bra godnattsömn men tyvärr var jag inte så bra på det när jag skulle upp vid fem dagen efter men sånt kan hända:P Ha det gött!
 

Kommentera här: