dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Impregnera tält!

Tjennixen!
 
I söndags ställde jag klockan på tio men jag orkade inte upp då så det blev kvart över elva som gick upp:P Det blev ju en liten YOLO-springtur i lördags så jag behövde sova lite längre:P Spelade lite piano en stund och käkade innan jag åkte iväg med några ledare för att impregnera tält i värmen:) Det var roligt men så fruktansvärt varmt så då blev det lite jobbigare:P Vi använde oss av roller som används vid måleri och sedan hade vi långa rör som vi satte dem på så att vi nådde ända upp till toppen för det är militärtält vi sover i:) Sedan var man helt slut och svettig så då när jag och Lisen åkte hem ville vi bara bada men innan käkade vi på gatuköket, pasta och det blev en födelsedagslunch för mig:)
 
 
 
 
En försenad men jag gillar presenter även på sommaren:P Sedan åkte vi hem till Lisen och pratade lite om allt möjligt och solade:) Tittade lite på TV också när det blev för varmt och sedan åkte vi hem till Lisens pappa som kände några som har pool och då badade vi med Lisen halvsyskon:) Det var riktigt gött, 25° eller mer:D Sedan blev klockan ganska mycket och vi båda skulle jobba dagen efter så vi åkte hem och sedan gick jag och la mig ganska fort:) En av de bästa helgerna under sommaren och vi ses sen!
 

Kommentera här: