dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hej fröken!

Tjennixen!

I torsdags jobbade jag som vanligt och det var fint väder, vi la ett stort papper på gräsmattan och sedan massa målarfärg på pappret i olika färger:) Barnen fick sedan gå på färgen med sina fötter och göra en fin teckning tillsammans:) Det var jättevarmt ute så vi hade målarstaffli ute och allt möjligt:) Dock fick jag lite färg på byxorna men det går bort i tvätten:P Efter jobbet åkte jag till stan för att spela ukulele med Adam:) Han spelade massor ackord och sjön och jag försökte hänga med:P
 
 
 
Jag är inte så jättebra än:P Jag blir inte direkt duktigare av att sitta hemma och öva för då kan jag ju ta hur lång tid som helst på mig att byta ackord till ett annat:P Hoppas jag blev lite bättre i alla fall:) När jag tog bussen tillbaka sen så satt ett barn i första sätet som är från förskolan jag jobbar på just nu och jag var lite förvånad att se honom och han var så gullig som sa "hej fröken":D Dock så känner man sig lite gammal när man hörde detta:P Jag är inte så van att bli kallad fröken:P Nu ska fröken Rebecca avsluta inlägget så vi hörs!
 

Kommentera här: