dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Grillkväll och kubb!

Tjennixen!

Idag tog jag bilen till jobbet för efteråt skulle jag på grillkväll:) Jobbade ganska länge idag och det blev födelsedagskalas på förskolan:) Mitt under födelsedagskalaset kom pappa in och ville byta bilnyckel för vi ska lämna in den bilen nu och få en ny:D Det har varit väldigt soligt idag så barnen har fått leka ute:D Sedan var det dags för grillkväll:D
 
 
 
Vi var sammanlagt 18 personer om jag inte räknat fel och först tjötade vi lite medan alla kom och sedan började grillningen:D Efteråt blev det kubb-turnering, två olika kubb och fyra lag:) Jag hamnade i ett vinnarlag, jag, Monica, Sara Karlsson och Johanna G:) En härlig kväll med massa människor och imorn börjar jag 6:30 så nu måste jag verkligen sova! Vi ses:)
 

Kommentera här: