dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gå upp 05:10!

Hejsan!

Idag var jag tvungen att gå upp 05:10 för att vara på jobbet 06:30:) Det var inga problem på morgonen men man blev väldigt trött ju senare dagen blev:P Hade bara sovit i sex timmar eller något och det är inte så mycket;) Imorn måste jag gå upp 06:40, lite bättre:P När jag kom till jobbet var det bara ett barn som hade kommit än så länge och han sov i soffan så jag och en kollega satt och pratade lite tills det kom fler barn:P Vi hade några nya barn som kom och jag tror jag kommer ihåg dem från förra året så det var ju tur:)
 
 
 
 
Idag har det varit jättevarmt och alla barn skulle givetvis bada så då måste man ha koll på alla:) När jag kom hem käkade jag lite mat och efter en stund råkade jag somna på skrivbordet en liten stund, så trött var jag;) Har varit trött alldeles för länge och jag går nog och lägger mig tidigt idag:P Har varit uppe i knappt 17 timmar nu:) Har inte hänt så mycket mer än jobbet men imorn slutar jag mycket senare än idag och sedan är det ju snart fredag vilket innebär helg och sova länge:P Ha det gött och dröm sött!
 

Kommentera här: