dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frukost på donken fast inte donkenfrukost!

Hellojsan!
 
Vaknade i en bil, lite ovanligt men det är en sak man måste göra innan man dör:P Vi vaknade hyfsat tidigt, vid tio faktiskt men innan vi somnade igår så tänkte vi donkefrukost vore ju gott men det stänger tio så vi hann inte så efter att vi var väldigt vakna så åkte vi iväg till donken och käkade hamburgare och pommes till frukost:P Trodde inte att så många människor åkte till donken för att käka klockan elva en söndag men jag hade tydligen fel:P Sedan åkte vi hem och jag fastande framför TVn:P
 
 
 
 
Grease och Grease 2 gick nämligen då och det var jättelängesedan jag såg det så varför inte:P Såg inte hela ettan men det gjorde inget, vet ju vad som händer:P När de var slut frostade jag av frysen, lika fascinerande varje gång när isen smälter:P Det gick ganska fort och sedan duschade jag för när man badade igår fick man massa sand i håret på köpet:P Har suttit här framför datorn resten av de få timmarna innan den blev elva för nu ska jag sova, dröm sött!
 

Kommentera här: