dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frisyrer!

Heeeeeeeej!
 
Idag var jag tvungen att gå upp jättetidigt för att sedan börja 06:30:) Tur att jag slutade 14:00 så jag inte somnade på jobbet, det gjorde jag istället på skrivbordet här hemma och sen var det jätteobekvämt så jag la mig i sängen ett tag:) Efter en kvart eller något ringde mamma mig och det kändes inte som ett värt samtal men det var väl bra att jag blev väckt:P På jobbet idag var jag mest med de mindre barnen, de är riktigt roliga fast alla barn är ju det:D Hemma har jag kollat lite på serier igen men sen fick jag så jättetråkigt så jag provade att sätta upp en frisyr jag alltid skulle vilja sätta upp på mig själv:P
 
 
 
Det funkade, den kanske inte blev så jättebra men det var värt ett försök och sedan blir jag nog bättre efter några gånger:) Har inte hänt så mycket, behöver egentligen tanka bilen för bensinlampan började precis blinka när jag åkte in på min gata på hemvägen och jag orkade helt enkelt men jag tror jag cyklar till jobbet imorn, börjar ju inte jättetidigt:P Nu ska jag sova så dröm sött!
 

Kommentera här: