dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första jobbintervjun!

Hejsan!

Idag sov jag lite längre än vad jag brukar men var ändå överraskad över att jag vaknade tidigt:P Började tvätta lite saker och sen ringde jag rektorn på en förskola för att han ville prata med mig om en tjänst jag har sökt som ska vara ett halvår nu i höst:) Det kändes som det gick bra:) Det är den förskolan jag själv gick på så massa minnen kom upp i huvudet:P Efteråt käkade jag och sen åkte jag till stan för att inhandla de sista sakerna:)
 
 
 
 
När jag kom hem igen åkte jag till ICA för att hämta ut ett paket och där låg en bil-mobilladdare, rese-mobilladdare och ett nytt batteri och med alla dessa saker hoppas jag att jag klarar att ha mobilen påslagen hela tiden, kanske inte på natten:) Har bara packat och packat sen så nu är väskan helt fylld:D Hoppas jag inte har glömt något men jag tror inte det:) Nu ska jag lägga mig så jag inte är allt för trött när jag kör men vi hörs!
 

Kommentera här: