dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En vecka kvar och det ska spelas Jeriko!

Hejsan!

Idag var det väldigt varmt på jobbet när man var ute och inte hade skugga på sig så jag kan förstå att många ungar blev jättetrötta och gnällde på precis allt;) En unge har nog gnällt hela dagen lång, i alla fall mot mig men ibland var hon glad som tur var;) Det har varit roligt idag också och när jag åkte hem vinkade de som var kvar:) Här hemma har det inte hänt så mycket mer än att jag har druckit massor med te för att vänja mig inför Trampolin som är om exakt en vecka:D Är så himla taggad så jag ska börja packa i helgen nu:D
 
 
 
 
Har fått lite mail om hur lägret ser ut, karta och vilka kårer som ska bo i samma by som oss:D Imorn är det fredag och sen ska jag bara jobba två dagar till, kommer sakna barnen lite grann faktiskt:) Mamma och pappa har kommit hem från att besöka syrran i några dagar så jag har varit ensam hemma under den tiden:D Alla serier jag har tittat på är Glee säsong ett och idag såg jag sista avsnittet men det finns ju fler säsonger:P Men snart ska jag sova igen så vi ses!

Kommentera här: