dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dumma gräsklippare!

Hejhej!
 
Idag har jag inte ätit frukost, jag skulle till mormor och morfar för att käka lunch och den var när jag brukar äta frukost så jag orkade inte äta två gånger:P Efter maten frågar mormor mig om jag har lust att käka upp deras glass som står i frysen och det tackar man ju inte nej till:P När jag kom hem grejade jag lite här hemma med allt möjligt och sedan gick jag ut för att klippa gräset men den gräsklipparen vi har är jättedum! Först ville den inte starta så då försökte jag med allt möjligt, till och med snöret som man kan dra i men jag har aldrig trott att jag är tillräckligt stark för den:P Men efter att jag har försökt ett tag så ville inte nyckeln funka så då blev jag lite sur och gjorde några sista försök i snöret och då helt plötsligt funkade det:P Sedan när halva gräsklipparen är klippt så börjar gräsklipparen inte vilja gå av sig själv längre och då trodde jag att bensinen var slut men jag fyllde på i början så den borde inte vara det men utan att riktigt tänka mig för slutade jag klippa och sen när jag skulle starta igen så ville den inte:/
 
 
 
Efter att jag har försökt, försökt och försökt ringde jag mamma och frågade hur jag skulle göra för att en halv gräsmatta klippt och den andra halvan inte klippt ser inte så bra ut:P Efteråt så blev jag görsur och nyckeln funkade inte alls längre så då var snöret den enda vägen att starta och efter ett tag blev jag jättearg och bara drog och drog och vips så funkade det:) Var jättenära på att skita i det men när den började låta så tänkte jag att snart måste det ju funka och det gjorde det:) Sedan när gräset blev klippt efter några timmar så käkade jag mat:) Sedan bytte jag om för att hinna till ICA så jag kunde köpa dricka och chips till morgondagens hajk:) Dusch blev det senare och nu har jag tittat lite på TV och snart ska jag lägga mig för vi ska samlas klockan ett och jag ska packa lite innan och sånt men vi hörs!
 

Kommentera här: