dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Cykla och leka fågelskådare!

Hejhej!

Idag har jag jobba min näst sista arbetsdagen för sommaren, kommer sakna alla barn:) Idag på eftermiddagen fanns det en unge som gillar att cykla men hon är för liten för att cykla och har inte lärt sig hur man gör än så hon sätter sig då på cykeln och skriker cykla tills någon kommer och cyklar och hon sitter i bak:P Idag var det jag som kom och cyklade och hon satte sig i en kärra som var bakom cykeln:P Vi körde runt där ett tag men sedan fick jag ont i benen för att egentligen är jag för stor för att cykla på en sådan cykel:P
 
 
 
Vi började då leka fågelskådare, hon skrek fågel och börjar springa mot alla fåglar som såklart flyger iväg men efter ett tag då jag har sagt att vi måste gå försiktigt och viska så förstår hon att man inte bara kan skrika fågel, fågel, fågel hur som helst:P Efter jobbet åkte jag till Lisen för att hjälpa henne med matten så hon känner sig säker när det är prov sen:) När jag kom hem så har det inte hänt så mycket mer än att nu är det bokat och klart för en resa till London med Jenny:D Är jättetaggad och hela denna månaden kommer bli grymt rolig:D Först Trampolin i 9 dagar och sen så kommer Londonresan:D Vi ses!
 

Kommentera här: